استیو کوک:من به بازی یکشنبه مقابل رونالدو فکر می‌‌کنم و این فوق العادست

مدافع بورنموث از اشتیاق مردم برای دیدن رئال مادرید می گوید

استیو کوک مدافع باشگاه بورنموث انگلستان گفت که از رویارویی با رئال مادرید در روز یکشنبه بسیار خوشحال است و برای این بازی بسیار هیجان دارد: "اوایل فکر نمی‌‌کردیم که این اتفاق بیافتد اما بعد از چند روز صحبت، بلاخره همه چیز رسمی‌ شد. کمی ناامیدی در مورد بازی با رئال مادرید وجود داشت اما من فکر می‌‌کنم که این بازی برای باشگاه و مردم این شهر اتفاق بزرگی‌ باشد. آنها یکی‌ از بزرگترین باشگاه‌های دنیا هستند."

به گزارش AS، کوک شور و اشتیاق مردم را در شهر خود اینگونه توصیف می‌‌کند: "آنها در حالی‌ که هوای گرمی‌ وجود دارد، به اینجا می‌‌آیند. من مطمئن هستم که مردم برای دیدن آنها می‌‌آیند. فکر نمی‌‌کنم که تمرینات زیادی را انجام داده باشند اما فکر می‌‌کنم کمی‌ بیشتر از ما به شرایط هوایی الان عادت داشته باشند."

 

تمام بلیت‌های بازی به فروش رسیده و در بازار سیاه رقم هر بلیت به ۶۰ یورو هم رسیده است اما با این حال کوک اصرار دارد که پولی‌ که پرداخت شده است، ارزشمند است: "مطمئناً رقم بالایی‌ است اما آیا رئال مادرید باز هم به اینجا می‌‌آید؟ شاید این یک فرصت در تمام زندگی‌ یک شخص در اطراف بورنموث باشد. حتما بعد از ظهر خوبی‌ خواهیم داشت."

 

این مدافع ۲۲ ساله در مورد بازی برابر رونالدو هم می‌‌گوید: "بعضی‌‌ها می‌‌گویند بهترین بازیکن جهان است و بعضی‌‌های دیگر می‌‌گویند دومین نفر جهان است اما این یک تجربه فوق العاده خواهد بود. من به بازی کردن در برابر وی فکر می‌‌کنم."

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 ا 17:34 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.